Végignéztük a megyei jogú városok honlapjait. Arra voltunk kíváncsiak, hogy a vidéki nagyvárosok mennyi információt osztanak meg döntéseikről, gazdálkodásukról saját honlapjukon, és ezt milyen formában teszik. Az Ez a minimum! pontjait alapul véve egy közügyek iránt érdeklődő állampolgár szemszögéből néztük át a honlapokat. Nem csak azt pontoztuk, hogy a település eleget tesz-e a törvény szerinti adatszolgáltatásnak, hanem azt is, mennyire közérthető, átlátható formában mutatja be működését. Pontot adtunk olyan innovatív fejlesztésekért, mint az online ügyfélszolgálat, a nyílt adat-portál vagy egy jól sikerült térinformatikai rendszer- összesen pedig 20 pontot lehetett elérni. Az eredmények felemásak, a talált jó gyakorlatokat egy külön posztban gyűjtöttük össze. 


Végignéztük a megyei jogú városok honlapjait. Arra voltunk kíváncsiak, hogy a vidéki nagyvárosok mennyi információt osztanak meg döntéseikről, gazdálkodásukról saját honlapjukon, és ezt milyen formában teszik. Az Ez a minimum! pontjait alapul véve egy közügyek iránt érdeklődő állampolgár szemszögéből néztük át a honlapokat. Nem csak azt pontoztuk, hogy a település eleget tesz-e a törvény szerinti adatszolgáltatásnak, hanem azt is, mennyire közérthető, átlátható formában mutatja be működését. Pontot adtunk olyan innovatív fejlesztésekért, mint az online ügyfélszolgálat, a nyílt adat-portál vagy egy jól sikerült térinformatikai rendszer- összesen pedig 20 pontot lehetett elérni. Az eredmények felemásak, a talált jó gyakorlatokat egy külön posztban gyűjtöttük össze. 


Végignéztük a megyei jogú városok honlapjait. Arra voltunk kíváncsiak, hogy a vidéki nagyvárosok mennyi információt osztanak meg döntéseikről, gazdálkodásukról saját honlapjukon, és ezt milyen formában teszik. Az Ez a minimum! pontjait alapul véve egy közügyek iránt érdeklődő állampolgár szemszögéből néztük át a honlapokat. Nem csak azt pontoztuk, hogy a település eleget tesz-e a törvény szerinti adatszolgáltatásnak, hanem azt is, mennyire közérthető, átlátható formában mutatja be működését. Pontot adtunk olyan innovatív fejlesztésekért, mint az online ügyfélszolgálat, a nyílt adat-portál vagy egy jól sikerült térinformatikai rendszer- összesen pedig 20 pontot lehetett elérni. Az eredmények felemásak, a talált jó gyakorlatokat egy külön posztban gyűjtöttük össze. 


Végignéztük a budapesti agglomeráció néhány településének honlapját: a megyei jogú Érd mellett három, hasonló lehetőségekkel bíró várost is vizsgáltunk. Arra voltunk kíváncsiak, hogy ezek a városok mennyi információt osztanak meg döntéseikről, gazdálkodásukról saját honlapjukon, és ezt milyen formában teszik. Az Ez a minimum! pontjait alapul véve egy közügyek iránt érdeklődő állampolgár szemszögéből néztük át a honlapokat. Nem csak azt pontoztuk, hogy a település eleget tesz-e a törvény szerinti adatszolgáltatásnak, hanem azt is, mennyire közérthető, átlátható formában mutatja be működését. Pontot adtunk olyan innovatív fejlesztésekért, mint az online ügyfélszolgálat, a nyílt adat-portál vagy egy jól sikerült térinformatikai rendszer- összesen pedig 20 pontot lehetett elérni. Az eredmények felemásak, a talált jó gyakorlatokat egy külön posztban gyűjtöttük össze. 


Végignéztük a megyei jogú városok honlapjait. Arra voltunk kíváncsiak, hogy a vidéki nagyvárosok mennyi információt osztanak meg döntéseikről, gazdálkodásukról saját honlapjukon, és ezt milyen formában teszik. Az Ez a minimum! pontjait alapul véve egy közügyek iránt érdeklődő állampolgár szemszögéből néztük át a honlapokat. Nem csak azt pontoztuk, hogy a település eleget tesz-e a törvény szerinti adatszolgáltatásnak, hanem azt is, mennyire közérthető, átlátható formában mutatja be működését. Pontot adtunk olyan innovatív fejlesztésekért, mint az online ügyfélszolgálat, a nyílt adat-portál vagy egy jól sikerült térinformatikai rendszer- összesen pedig 20 pontot lehetett elérni. Az eredmények felemásak, a talált jó gyakorlatokat egy külön posztban gyűjtöttük össze.